marți, 21 decembrie 2010

De unde rasar fluturii?


Rasar din zambetul de copil, cel mai des. Dar daca se intampla vreodata ca un om mare sa mai fie putin copil, e posibil ca niste fluturi porticalii sa rasara si din zambetul lui. Am mai vazut odata ca sclipirea unui ochi al unui inger semana cu un fluture. Dar nu sunt sigura ca asta era. Oricum, ma bucur cand vad un fluture galben. El isi are cu siguranta originea in imaginatia unui om bun. Doar oamenii buni stiu sa dea nastere unor fluturi...
Poate e adevarat ca din iubire apar cei mai multi fluturi. Eu am vazut doar vreo 3 fluturi rosii. Dar mai sunt atenta, nu stiu cand un fluture rosu imi trece pe sub nas, iar eu nu-l vad, fiind prea ocupata cu un stranut. Atunci cu siguranta ca fluturele o sa fuga de mine, caci el este fara aparare, si poate crede ca vreau sa ii fac rau. Dar eu iubesc cel mai mult fluturii..
Fluturii verzi sunt cei mai cunoscuti, pentru ca, desigur ca sunt cei mai multi. Dar nu foarte multi oameni stiu de unde vin ei. Cel mai des ei sunt trimisi de unele zane ca sa aiba grija de copii. Dar se mai intampla uneori sa mai apara din firisoarele verzi, desigur, de pe jos carora oamenii mari le spun iarba. Mie nu-mi place cum suna "iarba". E cu siguranta mai frumos sa spui"firisoare verzi". Asadar, cand fluturii apar din iarba, se intampla ca s-au pierdut, iar pe acolo, pe jos se simt intr-un fel, ca acasa.
Unii fluturi, cei albastrii, vin din cer. Eu cred ca sunt un fel de atentionare catre oameni ca au gresit, intr-un fel sau altul, caci eu mereu cand fac o greseala vad un fluture albastru. Si ei sunt destul de multi...
Mai exista un singur soi de fluturi: cei violet. Ei rasar cand e cald si cand oamenii buni viseaza. Sunt o multime. Nu stie nimeni cand ei se nasc, pentru ca oamenii dorm.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu